piątek, lutego 24

Zmiany

Witam!

Coraz więcej osób upomina się o jakiś tekścik, tak więcj czuję się zobowiązany coś napisać. Od jakiegoś czasu jestem zupełnie wyłączony z życia publicznego, więc tym bardziej nie mam czasu zastanowić się co tu napisać.

Zachodzą poważne zmiany w moim życiorysie (głównie zawodowe), szykują się jeszcze większe. Raczej nie będę tu opisywał szczegółów, bo nie takie jest zamierzenie tego bloga (chyba, że ludzie jakoś będą chcieli o tym czytać i mi napiszą o tym).

Obiecuję, że jak się nieco uspokoi u mnie to wrócę do pisania na blogu.

Pozdrowienia.

1 Comments:

At sobota, lutego 25, 2006 12:30:00 AM, Blogger Ksawery said...

skad ja to znam - tez u mnie zaszly radykalne zmiany. powodzenia zycze :-)

http://kmarex.blogspot.com/

 

Prześlij komentarz

<< Home