środa, grudnia 14

Optymizm

Codziennie patrzę na ludzi, wszyscy mają hobby: trochę sobie pomarudzić. Niech mi z oczu zejdą, dziś chcę poczuć optymistyczny flavour. Fruzie obok pesymisty obojętne przyjdą. Dlaczego jestem pozytywnie nastawionym MC? Bo kobiety zawsze będą za kimś takim tęsknić! Z frustratem choćby o największej pensji żadna fruzia nie pójdzie na dancing. Nie mówiąc już o pójściu gdzie indziej. Nie każdy ma to co natura dała Lindzie, ale ona ma ochotę a ty nie masz humoru? Nie... w moich piosenkach jest za dużo hardcore. Nie masz wyboru człowieku, czacha dymi, pamiętaj, że kobiety kochają optymizm. Zaraz powiem czemu. Każdy problem ma rozwiązanie, jeśli nie ma rozwiązania to nie ma problemu! Trudno nie zrozumieć tego systemu. Zobacz ilu supermanów, żadna fruzia nie chce z nimi gadać bo są sfrustrowani. Ja się nie dziwię temu.

Nawet jeśli nie jest to końca prawdą powtarzaj sobie: "Kobiety mnie pragną". Człowieku, spójrz w przyszłość - widziałeś żeby ktoś jakąś fruzie zauroczył swoją depresją? "Cześć, jestem Franek, mam doła i depresję sporą". Nie człowieku, to jest przecież jakiś horror. To nie tędy dróżka, jeśli chcesz żeby jakaś fruźka poszła z tobą do kina. Codziennie widzę jak dobry chłopaczyna, życie desperata rozpoczyna, a wszyscy wiemy, że fruzie lecą na takich, jak do ciepłych krajów ptaki, kiedy tylko nadchodzi zima. Choćby było nie wiem jak źl , nie poddawaj się, choćby zaszła jakaś straszna awaria pamiętaj: fruzie wolą optymistów. A nawet jeśli nie to dobrze wierzyć w ten optymistyczny wariant.

4 Comments:

At środa, grudnia 14, 2005 10:50:00 PM, Anonymous Anonimowy said...

ej Stary skąd Ty to wytrzasnąłeś ???

 
At środa, grudnia 14, 2005 11:06:00 PM, Blogger Dekoderek said...

A co? Podoba się? ;]

 
At czwartek, grudnia 15, 2005 2:51:00 PM, Anonymous Anonimowy said...

z czymś mi się to kojarzy :P

 
At czwartek, grudnia 22, 2005 11:38:00 AM, Anonymous Anonimowy said...

Łona ;p

 

Prześlij komentarz

<< Home